Kariérní příležitosti

Připojte se k našemu týmu a staňte se i vy součástí našeho příběhu

Na začátku byla malá rodinná firma založená dvěma nadšenci. Čtvrt století péče o zákazníky se zúročilo a přineslo půjčovně PARTY NÁBYTEK výjimečnou a stabilní pozici na trhu. Během své existence jsme zrealizovali více než 200 tisíc eventových akcí a ujeli s naším nábytkem více než 10 milionů kilometrů. Jsme největší půjčovnou nábytku a vybavení ve střední Evropě a disponujeme širokou škálou produktů, které jsou v tomto odvětví jedinečné. Na naší práci milujeme zábavný svět eventů a plnění snů našich klientů.
Přijďte to zažít s námi, aktuálně hledáme pracovníky na tyto pozice:

Kurýr s nábytkem – rozvoz po Praze a ČR, řidič do 3,5 t. nebo nad 3,5 t. / realizace instalace nábytku

Do našeho teamu logistiky hledáme novou posilu na pozici Kurýr – řidič – specialista realizace

Přijdeš do práce, dostaneš vůz, naložíš si vše potřebné a vyrazíš do terénu. Přijedeš k zákazníkovi, vyložíš nábytek a buďto jej předáš a odjíždíš nebo budeš zodpovědný za realizaci instalace nábytku na akci.

Láká tě pracovat na eventových projektech, máš dobré vystupování, nechybí ti strategické myšlení, jsi dobrý řidič a nebojíš se fyzické práce? Pak je toto místo přímo pro tebe – tak co, jdeš do toho s námi?

 

Díky naší ultramoderní flotile vozidel a speciálně vyškoleným řidičům nabízíme efektivní, flexibilní a profesionální dopravní logistickou službu, které můžeš být součástí. Hydraulická zadní čela na všech našich vozidlech znamenají, že se nábytek nakládá i vykládá jednoduše a rychle. Náš servisní tým je mimořádně zkušený, již více než 30 let půjčujeme nábytek pro nejrůznější události a jako takový poskytuje profesionální služby a podporu na místě. Našim zákazníkům budete parťákem a oporou v přípravných fázích akcí. Nezáleží na tom, jestli se jedná o malou rodinnou oslavu, event středně velké společnosti nebo o mezinárodní akci na stadionu – pro všechny máme nábytek.

email Přihlásit se
Podrobnosti arrow

Co vás u nás čeká:

  • nakládka/vykládka nábytku do/z našich nákladních vozidel
  • rozvoz a svoz zásilek nábytku našimi firemními dodávkami v rámci Prahy a ČR
  • manipulace s nábytkem na akcích, instalace nábytku a jeho rozestavění v prostoru realizace
  • předávání zakázek koncovým zákazníkům (předávací protokoly)
  • deinstalace nábytku na akcích, přebírání vráceného nábytku (počítání, kontrola škod a ztrát, evidence)
  • komunikace se zákazníky a ostatními dodavateli
  • týmová práce s ostatními pracovníky logistiky

 

Čekáme, že budete:

  • mít odpovědný přístup k práci a organizační schopnosti
  • zdravotně způsobilý a fyzicky zdatný pro manipulaci s nábytkem a řízení dodávek
  • pečlivý, spolehlivý a týmový hráč
  • manuálně zručný
  • časově flexibilní
  • mít řidičský průkaz sk. B, zkušenosti s řízením dodávky do 3,5 t. jsou vítány!
  • mít řidičský průkaz sk. C, zkušenosti s řízením nákladních vozidel nad 3,5 t. - není nutností, ale výhodou
  • mít čistý trestní rejstřík
  • ochotný učit se novým věcem
  • sršet kreativní energií a proaktivním přístupem

 

Co nabízíme my:

  • zajímavou, různorodou a perspektivní práci na HPP
  • práci s prémiovou značkou, s krásnými produkty a v krásném prostředí
  • zaškolení pod dohledem zkušeného kolegy
  • pro juniory příležitost získat nové dovednosti ve spolupráci se zkušenými mistry
  • přátelské prostředí ve stabilní české rodinné firmě
  • skvělý tým, kde tě všichni podpoří a kde najdeš nové přátele
  • práci ve 3 směnném provozu, včetně víkendů a svátků
  • hodinovou sazbu dle skupiny
  • řadu zaměstnaneckých výhod (příspěvek na stravování, slevy na firemní produkty, věrnostní odměny, kávový a nápojový servis na pracovišti, pracovní oděv, příspěvek na údržbu oblečení, neomezený tarif dat a mobilního telefonu)

 

 

Skladník pro sklad nábytku

Do teamu pracovníků skladu nábytku hledáme novou posilu na pozici Skladník – expedice nábytku. Už Vás nebaví dělat stále dokola stejnou činnost, hledáte pohyb, práci v týmu a kreativitu nebo jste naopak junior a hledáte praktické zkušenosti? U nás máte možnost samostatně vytvářet nové hodnoty a pokud zkušenosti nemáte, rádi vám je pomůžeme získat.

 

Budete se podílet na přípravě nábytku pro půjčovnu eventových akcí. Do Vaší pracovní náplně bude patřit příprava nábytku pro expedici, kontrola kvality, drobné opravy nábytku, výdej nábytku zákazníkům. Práce je poměrně fyzicky náročná, činnosti se střídají pro odlehčení.

email Přihlásit se
Podrobnosti arrow

Co vás u nás čeká:

  • manipulace s nábytkem v rámci skladu
  • příprava nábytku pro expedici půjčovny (počítání, kontrola kvality, příprava dle zakázek)
  • výdej nábytku koncovým zákazníkům (předávací protokoly)
  • nakládka nábytku do našich nákladních vozidel
  • drobné opravy a údržba nábytku
  • přebírání vráceného nábytku (počítání, kontrola škod a ztrát, evidence)
  • komunikace s dopravci a s obchodním oddělením
  • nalézání souvislostí mezi skutečnostmi a vytváření kombinací možných řešení
  • týmová práce s ostatními pracovníky střediska

 

Čekáme, že budete:

  • mít odpovědný přístup k práci a organizační schopnosti
  • zdravotně způsobilý a fyzicky zdatný pro manipulaci s nábytkem
  • pečlivý, spolehlivý a týmový hráč
  • manuálně zručný
  • mít zkušenosti s prací s paletovým nebo vysokozdvižným vozíkem - není nutností, ale výhodou
  • ochotný učit se novým věcem
  • sršet kreativní energií a proaktivním přístupem

 

Co nabízíme my:

  • zajímavou, různorodou a perspektivní práci na HPP
  • práci s prémiovou značkou a s krásnými produkty
  • využití Vašich znalostí a zkušeností při práci
  • pro juniory příležitost získat nové dovednosti ve spolupráci se zkušenými mistry
  • přátelské prostředí ve stabilní české rodinné firmě
  • pracoviště ve výborné dostupnosti MHD
  • pracovní dobu PO-PÁ 8.00-16:00, při práci o svátcích a víkendech příplatky
  • řadu zaměstnaneckých výhod (příspěvek na stravování, slevy na firemní produkty, věrnostní odměny, kávový a nápojový servis na pracovišti, příspěvek na údržbu oblečení, pracovní oděv)

 

Místo výkonu práce:
Praha 9 - Čakovice

 

Specialistka péče o zákazníky a komunikace

Do teamu zákaznického oddělení hledáme novou posilu na pozici Specialistka péče o zákazníky a komunikace. Láká Vás pracovat na eventových projektech, v komunikaci se zákazníky jste jako ryba ve vodě a nechybí Vám strategické a koncepční myšlení? Pak je toto místo přímo pro Vás.

 

Jako členka profesionálního týmu zákaznické podpory budete zodpovědná za přípravu zakázek, marketingovou komunikaci, projektově řídit přípravu eventů a připravovat podklady pro jejich realizaci. Dokonalé eventy vyžadují komplexní souhru, proto je důležité, aby organizátor dostal nejlepší koncepční řešení. Našim zákazníkům budete poradcem a oporou v přípravných fázích akcí. Nezáleží na tom, jestli se jedná o malou rodinnou oslavu, event středně velké společnosti nebo o mezinárodní akci na stadionu – pro všechny máme řešení.

email Přihlásit se
Podrobnosti arrow

Co vás u nás čeká:

  • spolupráce na tvorbě a přípravě zakázek pro klienty (B2B komunikace, zakázky v našem interním PC programu)
  • produktová komunikace ze zákazníky, projektové řízení přípravy svěřených eventů
  • příprava pokladů pro realizaci (logistika, sklad, finální vyúčtování)
  • podpora a práce s e.shopem a skladovým programem
  • kancelářská agenda

 

Čekáme, že budete:

  • mít zkušenosti v oboru min. 2 roky (marketingová komunikace, vztahy s veřejností, práce v zákaznickém oddělení, práce na eventech nebo v podobné oblasti)
  • komunikovat AJ slovem i písmem, výborná znalost ČJ i v psané formě je samozřejmostí
  • týmový hráč
  • mít zkušenosti s online kanály a jejich využití v kampaních - přemýšlet strategicky a koncepčně
  • mít organizační schopnosti s přesahem do marketingu – na vašich úkolech dokážete odřídit i další lidi, které budete mít k ruce
  • mít smysl pro pořádek, pečlivost a odpovědný přístup
  • sršet kreativní energií a proaktivním přístupem

Co nabízíme my:

  • skvělou pracovní výzvu a prostor pro realizaci eventových projektů
  • práci s prémiovou značkou a s krásnými produkty
  • přátelské prostředí ve stabilní české rodinné firmě
  • pracoviště ve výborné dostupnosti MHD
  • pracovní dobu PO-PÁ 8.00-16:00
  • řadu zaměstnaneckých výhod (příspěvek na stravování, slevy na firemní produkty, věrnostní odměny, kávový a nápojový servis na pracovišti, příspěvek na údržbu oblečení, neomezený tarif dat a mobilního telefonu)

 

Místo výkonu práce:
Praha 9 - Čakovice